donderdag 5 oktober 2017

Home Sweet Home.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt, voor aan een bloemstukje te bevestigen. Voor mijn doen een CAS kaartje, het is een heel klein kaartje en is maar 10,5 cm x 10,5 cm. Ik heb het in de kleuren van het bloemstuk gehouden. Helaas ben ik vergeten een foto te maken, toen het aan het bloemstuk hing. Kwam ook, omdat ik 1,5 uur van tevoren op het idee kwam om er nog iets aan te maken, voordat we weggingen. Dan moet je op het laatst nog haasten en dan vergeet je dat. Ik was in ieder geval niet vergeten om een foto van het kaartje te maken. Hihihi.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Colletables COL1323.
Marianne Design Collectables COL1333.
Joy!crafts 6011/0085 Paper Bloc Rustic Wood.
Distress Ink Hickory Smoke.
Plakparels.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart,Astrid. Ik vind die kleine kaartjes altijd zo leuk.Hele mooie bloem erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden. Ik kan mij wel een voorstelling maken hoe het aan het boeket eruit zag. Heel erg mooi!

    Ik maak zelf vaak 10 x10 kaartjes die niet ergens aan horen, gewoon kleine kaartjes :D

    Bedankt voor je deelname aan de Penny's Paper Crafty Challenge
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lief kaartjes. Super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous card Astrid! I love the colours, they are so soft and beautiful! Lovely design too!
    Thank you for sharing with us at Lthe Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super GAAF kaartje Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Astrid,
    dan wordt zo'n bloemstuk extra mooi met dit kaartje, ik heb de set ook liggen,dit idee ga ik bewaren..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje, zal vast mooi gestaan hebben aan je bloemstuk!
    Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief hoor......altijd leuk zo'n extra attentie aan een bloemstuk. Daar kan geen gekocht kaartje tegenop.
    Dankjewel voor deelname aan de Ribbon Girl challenge.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen