zaterdag 2 september 2017

Tulpen.

Hallo allemaal,

Vandaag mijn 3e kaart, die ik gemaakt heb voor Joy! News. Dit keer heb ik er vrolijke kleuren voor gebruikt. Ik heb hier de Papierset - Holland voor gepakt.


Op het achterste gedeelte van de kaart, eerst het tulpen papier geplakt en daarna het papier met de koeien en molens. Ik heb hier schuin in de hoek het stencil Vintage Border verwerkt, maar wel zo verwerkt, dat je er nog een tag achter kan schuiven. De Artificial Flowers heb ik een kleurtje gegeven, zodat het bij het papier paste. Dit heb ik met behulp van de waterpen gedaan en Distess Ink. Onder de Artificial Flowers het mooie stencil Swirl Rose verwerkt.


Het label heb ik gemaakt met het stencil Tags. Heel handig zo, die opvolgende maten. Met de gaatjes tang heb ik een gaatje in de tag gemaakt, zodat er een stuk lint aan bevestigd kan worden.


Op het label, het mooie stencil van de tulpen verwerkt en deze ook in de kleuren gehouden van het papier.


Verder nog wat gele Decorative Pearls erop verwerkt en deze opgeplakt met Tackylijm.


Zo kan je goed zien, dat ik de tulpen heb opgebouwd in lagen. Net of ze echt zijn zo!!!


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0365 Cutting stencil Vintage Border.
Joy!crafts 6002/0652 3D Cutting & Embossing stencil Swirl Rose.
Joy!crafts 6002/0918 3D Cutting, Emb. & Deb. stencil Tulpen.
Joy!crafts 6002/6107 Cutting stencil Tags.
Joy!crafts 6011/0522 Papierset Holland.
Joy!crafts 6020/0015 Decorative Pearls Geel.
Joy!crafts 6200/0056 Waterpen.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6300/0201 Organza Lint.
Joy!crafts 6370/0063 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6500/0123 Tacky Tape.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Shabby Shutters.
Distress Ink Peeled Paint.
Distress Ink Squeezed Lemonade.
Distress Ink Mustard Seed.
Distress Ink Victorian Velvet.
Distress Ink Picked Raspberry,
Distress Ink Walnut Stain.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Mooie vrolijke kaart, de bloemen passen zo perfect bij kleur van de tulpen!
    Geniet van je weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren Astrid,
    een hele mooie kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsjonge, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Puur Hollands!
    Mooi met de label!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze kaart is prachtig Astrid, de kleuren spatten van het scherm, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren en ook een heel leuk model zo met de tag. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Astrid. Mooie kleuren. Erg mooi opgebouwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie Hollandse kaart,Astrid.Leuk gedaan met het labeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen